Site icon laRomania.ro

Programări online pașapoarte, un nou serviciu electronic disponibil prin intermediul platformei hub.mai.gov.ro

În contextul demersurilor privind digitalizarea serviciilor prestate pentru cetățenii români, începând de astăzi, 20 martie 2023, serviciul de programare online pentru depunerea cererilor de pașapoarte a migrat în platforma HUB de servicii a Ministerului Afacerilor Interne, fiind disponibil la adresa hub.mai.gov.ro/epasapoarte.

Pornind de la nevoia de gestionare eficientă a fluxurilor de cetățeni care se prezintă la structurile de pașapoarte, noul serviciu de programare online pentru depunerea cererilor de pașapoarte introduce posibilitatea de a efectua o programare începând cu ziua curentă pentru o perioadă de 90 de zile calendaristice. Astfel, cetățenii vor avea la dispoziție posibilitatea realizării unei programări în funcție de volumul și dinamica solicitărilor de pașapoarte înregistrate în timp real.

Noua platformă beneficiază de forme de comunicare prietenoase și facile și permite adaptarea sistemului, din punct de vedere tehnologic, la perioada vârfurilor de utilizare (în cazul unui aflux mare de solicitanți), asigurând astfel un nivel de disponibilitate maximal.

În vederea obținerii unei programări, cetățenii sunt îndrumați să urmeze următorii pași:

În cazul în care cetățeanul nu se mai poate prezenta la data și ora programate, recomandăm folosirea link-ului Anulează programare din e-mailul de confirmare. Pentru anularea unei programări efectuate înainte de data de 20.03.2023 este necesară accesarea modulului VERIFICĂ PROGRAMARE introducând adresa de email utilizată la efectuarea programării. Un nou mesaj va fi transmis către adresa de email respectivă de unde se va putea anula programarea.

Atragem atenția asupra faptului că programarea este gratuită și netransmisibilă.

Neprezentarea la data și ora programate, neconcordanța între datele înscrise în formularul de programare (nume/prenume) și datele de identificare ale persoanei care se prezintă la depunerea cererii de pașaport, lipsa actelor necesare sau a dovezii achitării taxei de pașaport duc la anularea programării.

Aplicația web prin care se livrează acest serviciu public electronic va fi constant îmbunătățită, astfel încât experiența cetățenilor să fie cât mai plăcută, iar  aceștia să poată interacționa cât mai ușor cu structurile MAI și să beneficieze de servicii personalizate.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .

Exit mobile version