Doi angajaţi de la Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, reţinuţi pentru mită

Social

Doi angajaţi ai Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR) din cadrul Ministerului Transporturilor au fost reţinuţi pentru luare de mită de ofiţerii DGA, imediat după ce au primit 2.400 lei de la administratorul unei societăţi comerciale.

Potrivit unui comunicat al DGA, miercuri, lucrători de poliţie judiciară din cadrul Direcţiei Anticorupţie pentru Municipiul Bucureşti şi Judeţul Ilfov i-au prins în flagrant pe cei doi funcţionari publici, imediat după ce au primit 2.400 lei de la administratorul unei societăţi comerciale pentru a nu aplica măsurile legale asupra unui conducător auto din cadrul firmei pe care acesta o administrează, ca urmare a constatării săvârşirii unor abateri la legea transporturilor rutiere.

Situaţia a fost sesizată în aceeaşi zi de către administratorul societăţii comerciale, printr-un apel telefonic la linia Call Center anticorupţie a DGA – 0800.806.806, acesta semnalând faptul că angajaţii ISCTR au pretins 10% din contravaloarea amenzii de 24.000 de lei care trebuia aplicată conducătorului auto, după ce au constatat că autoutilitara pe care acesta o conducea avea anvelope uzate şi îi lipsea o lampă de semnalizare.

Denunţul a fost înregistrat la DGA, iar sesizarea a fost înaintată Parchetului de pe lângă Tribunalul Ilfov, fiind întocmit un dosar penal pentru săvârşirea infracţiunii de luare de mită. Totodată, a fost constituită echipa operativă care a organizat prinderea în flagrant delict a făptuitorilor.

În urma actelor de urmărire penală efectuate la sediul unităţii de parchet s-a dispus reţinerea celor două persoane pentru 24 de ore, urmând ca joi angajaţii ISCTR să fie prezentaţi Tribunalului Ilfov cu propunere de arestare preventivă. AGERPRES

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *