A N U N Ţ privind recrutarea candidaților pentru participarea la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ din structura Ministerului Apărării Naționale și la Academia Națională de Informații „ Mihai Viteazul ”, care pregătesc personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, sesiunea iunie – august 2025

Social

În conformitate cu prevederile Dispoziţiei Directorului General al D.G.M.R.U. nr. II/11884 din 25.04.2025 privind recrutarea candidaţilor pentru participarea la concursurile de admitere la instituțiile de învățământ din structura Ministerului Apărării Naționale și la Academia Națională de Informații ,,Mihai Viteazul”, care pregătesc personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, sesiunea iunie-august 2025, a Dispoziției – Cadru a Directorului General al D.G.M.R.U. nr. II/17953 din 06.05.2019 privind recrutarea candidatilor pentru admiterea în instituțiile de învățământ care pregătesc personal pentru nevoile M.A.I., cu modificările și completările ulterioare, Inspectoratul de Poliţie Judeţean Satu Mare, cu sediul în municipiul Satu Mare, str. Mihai Viteazul, nr. 11, județul Satu Mare, prin intermediul Serviciului Resurse Umane, desfăşoară, în perioada următoare, activităţi specifice de recrutare a candidaţilor pentru a participa la concursurile de admitere în instituțiile de învăţământ din structura MApN și în Academia Națională de Informații „Mihai Viteazul”, care pregătesc personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne  – sesiunea iunie – august 2025, astfel :

I. Învățământul postliceal

  1. Concursul de admitere la școlile postliceale din cadrul M.Ap.N., pe locurile M.A.I.:
  2.  Şcoala Militară de Maiştri Militari şi Subofiţeri a Forţelor Terestre „Basarab I” Pitești;
  3.  Școala Militară de Maiștri Militari și Subofițeri pentru Comunicații, Tehnologia Informației și Apărare Cibernetică – Sibiu;
  4. Şcoala Militară de Maiştri Militari şi Subofiţeri a Forţelor Aeriene ,,Traian Vuia” Boboc;
  5. Şcoala Militară de Maiştri Militari a Forţelor Navale „Amiral Ion Murgescu” Constanța;
  6. Școala Militară de Maiștri Militari și Subofițeri de Logistică ,,Gheorghe Lazăr” – Chitila.

II. Învățământul superior

  • Concursul de admitere la instituţiile de învăţământ superior din cadrul M.Ap.N., pe locurile M.A.I.:

– Universitatea Naţională de Apărare ,,Carol I” București,

– Academia Forţelor Terestre ,,Nicolae Bălcescu” Sibiu,

– Academia Tehnică Militară ,,Ferdinand I” București,

– Institutul Medico-Militar-Universitatea de Medicină şi Farmacie ,,Carol Davila” București,

– Academia Navală „Mircea cel Bătrân” Constanța.

C) Concursul de admitere la instituţia de învăţământ superior din cadrul S.R.I.:  

– Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” București.

Pentru anul de învățământ 2025 – 2026, locurile aprobate MAI la instituţiile de învăţământ ale MApN și la Academia Națională de Informații „Mihai Viteazul” sunt scoase la concurs pe instituții de învățământ/ facultăți/ programe de studii, conform Anexei nr. 1.

Repartizarea candidaților pe locurile alocate beneficiarilor din MAI se realizează ulterior admiterii și se ocupă de candidații admiși în funcție de necesarul instituțional, în ordinea mediilor de admitere și a opțiunilor.

Depunerea cererilor de înscriere

    Înscrierea candidaților pentru participarea la concursurile de admitere la instituțiile de învățământ sus-menționate se realizează până la data de 18.05.2025, prin transmiterea în format electronic, la adresa de e-mail a unității de recrutare, resurseumane@sm.politiaromana.ro a cererii- tip de înscriere, prevăzute în Anexa nr. 2 (pentru instituţiile de învăţământ ale M.Ap.N., A.N.I) și Anexa nr. 3 (doar pentru A.N.I.), precum și, după caz, a consimţământului  privind solicitarea extrasului de pe cazierul judiciar (Anexa nr. 9).

   Cererea-tip de înscriere, precum și, după caz, consimțământul privind solicitarea extrasului de pe cazierul judiciar de către unitatea de recrutare, se pot descărca și de pe site-ul oficial al MAI, se completează de către candidat în mod lizibil, se semnează și transmit în format electronic la adresa de e-mail a unității de recrutare ( resurseumane@sm.politiaromana.ro ), până la data de 18 mai 2025, fiind totodată și atașate prezentului anunț (Anexa nr. 2 și Anexa nr. 9).

 În cazul primirii și a consimțământului prevăzut mai sus, se procedează la solicitarea extrasului de pe cazierul judiciar. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar, în termen de valabilitate, depus de către candidat.

           În sesiunea iunie-august 2025, locurile la instituțiile de învățământ care pregătesc personal pentru nevoile M.A.I., în armele şi specializările/specialităţile/calificările pentru care unităţile I.G.P.R. au sarcini de recrutare, sunt comune pentru femei şi bărbaţi.

               Atenție! Modificările, completările, revenirile cu privire la condițiile de admitere la instituțiile de învățământ care pregătesc personal pentru nevoile M.A.I., pentru care I.P.J. Satu Mare realizează activități de recrutare pentru sesiunea iunie – august 2025, vor fi aduse la cunoștința candidaților doar prin postare pe site-ul unității: www.sm.politiaromana.ro, secțiunea Carieră – Admitere instituții de învățământ.

               De asemenea, candidații sunt obligați să se informeze individual cu privire la planificarea la testarea psihologică pe site-ul unității.

Secţiunea 1

Activităţi de recrutare şi etape eliminatorii de selecţie

a candidaţilor recrutaţi

  1. Responsabilităţi şi atribuţii

            Serviciul Resurse Umane din cadrul I.P.J. Satu Mare are sarcina de a recruta candidaţi, în raport de responsabilitățile stabilite și de oferta educaţională, pentru:

I. Învățământul postliceal

  1. Concursul de admitere la școlile postliceale din cadrul M.Ap.N., pe locurile M.A.I.:
  2.  Şcoala Militară de Maiştri Militari şi Subofiţeri a Forţelor Terestre „Basarab I” Pitești,
  3.  Școala Militară de Maiștri Militari și Subofițeri pentru Comunicații, Tehnologia Informației și Apărare Cibernetică – Sibiu,
  4. Şcoala Militară de Maiştri Militari şi Subofiţeri a Forţelor Aeriene ”Traian Vuia” Boboc,
  5. Şcoala Militară de Maiştri Militari a Forţelor Navale „Amiral Ion Murgescu” Constanța,
  6. Școala Militară de Maiștri Militari și Subofițeri de Logistică ,,Gheorghe Lazăr” – Chitila.

II. Învățământul superior

  • Concursul de admitere la instituţiile de învăţământ superior din cadrul M.Ap.N., pe locurile M.A.I.:

– Universitatea Naţională de Apărare ,,Carol I” București,

– Academia Forţelor Terestre ,,Nicolae Bălcescu” Sibiu,

– Academia Tehnică Militară ”Ferdinand I” București,

– Institutul Medico-Militar-Universitatea de Medicină şi Farmacie ,,Carol Davila” București,

– Academia Navală „Mircea cel Bătrân” Constanța.

C) Concursul de admitere lainstituţia de învăţământ superior din cadrul S.R.I.

– Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” București.

II. Depunerea candidaturii

Recrutarea candidaţilor pentru admiterea la instituţiile de învăţământ superior ale M.Ap.N. şi S.R.I. și la unităţile de învăţământ postliceal ale M.Ap.N.se realizează în conformitate cu reglementările în vigoare, potrivit organizării administrativ-teritoriale şi specializării/specialității/calificării pentru care optează, în raport de oferta educaţională și de domiciliul/reședința candidatului înscris/ă în cartea de identitate.

       Candidaţii care optează pentru participarea la concursurile de admitere organizate în sesiunea iunie-august 2025 trebuie: 

                           a) să se exprime personal, liber, fără echivoc şi în deplină cunoaştere a condiţiilor generale şi a criteriilor specifice pe care trebuie să le îndeplinească în vederea participării la etapele concursului de admitere;

                           b) să formuleze în scris opţiunea potrivit ofertei educaţionale;

                           c) să se adreseze pentru recrutare potrivit organizării administrativ-teritoriale și specialității/specializării/calificării pentru care optează, în raport de domiciliul/reședința înscris/ă în cartea de identitate;

                           d) să îndeplinească în mod cumulativ condiţiile generale şi criteriile specifice pentru recrutare stabilite de actele normative și dispozițiile incidente aflate în vigoare;

                           e) să se prezinte și să promoveze evaluarea psihologică pentru a fi declarați ,,Apt psihologic” de către specialiştii din cadrul unității de recrutare, în conformitate cu dispoziţia directorului Centrului de Psihosociologie din cadrul M.A.I. şi prevederile legale în vigoare;

                           f) să prezinte adeverinţa medicală eliberată de medicul de familie și consimțământul informat, conform prevederilor din actele normative și dispozițiile incidente aflate în vigoare și să constituie fişa medicală completată la toate capitolele de specialitate prevăzute şi concluzionată: ,,Apt pentru instituţii de învăţământ M.A.I”, conform prevederilor legale în vigoare;

                           g) să constituie dosarele de recrutare în volum complet şi la termenul limită prevăzut în anunţul de concurs.

III. Constituirea dosarelor de recrutare

  1. Condiţii legale şi criterii specifice de recrutare a candidaţilor

Pentru a participa la concursul de admitere în instituţii de învăţământ superior ale M.Ap.N. şi S.R.I. şi unităţi de învăţământ postliceal ale M.Ap.N., candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare prevăzute de Legea nr. 360/2002, cu modificările și completările ulterioare, precum și de actele normative privind activitatea de management resurse umane în unitățile M.A.I., de dispozițiile D.G.M.R.U. din cadrul M.A.I. și ale D.M.R.U. din cadrul I.G.P.R.

Candidații la Academia Națională de Informații ,,Mihai Viteazul” trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele condiții legale și criterii specifice de recrutare:

  1. să aibă cetăţenia română şi domiciliul stabil în România, potrivit prevederilor art. 35 alin. 4 din Legea nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare;
  2. să fie absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat, indifferent de anul absolvirii liceului sau să prezinte adeverință care atestă că susțin examenul de bacalaureat în sesiunea iunie 2025;
  3. au avut media la purtare minimum 8, 00 (opt) ]n toat[ perioada studiilor liceale;
  4. acceptă că activitățile didactice se desfășoară în regim cazarmat, cu posibilitatea de deplasare în oraș, în timpul săptămânii, în intervalul 16.00 – 22.00, în funcție de programul activităților didactice și, atunci când este cazul, de alte restricții impuse de autoritățile guvernamentale;
  5. acceptă că pot părăsi campusul universitar pentru deplasare la domiciliu doar în anumite perioade aprobate;
  6. au parcurs procesul de selecție desfășurat de către instituția beneficiară din cadrul sistemului de apărare, ordine publică și securitate națională pe ale cărei locuri alege să candideze și au fost declarați APT pentru participarea la concursul de admitere;
  7. își exprimă acordul ca, după finalizarea programului de studii universitare de licență în cadrul Academiei Naționale de Informații „Mihai Viteazul”, să desfășoare activități, în calitate de ofițeri de informații, în orice zonă a teritoriului național, potrivit intereselor și nevoilor instituției pentru care au fost selecționați și școlarizați, în conformitate cu angajamentul semnat cu aceasta;
  8. acceptă, în situaţia în care vor fi declaraţi ADMIS, interzicerea ori restrângerea exercitării unor drepturi şi libertăţi cetăţeneşti, conform dispozițiilor din legislaţia în vigoare;
  9. acceptă efectuarea de verificări asupra activităţii şi comportamentului lor, precum şi verificările de securitate prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificările şi completările ulterioare, pentru determinarea eventualelor elemente de incompatibilitate privind accesul la informaţii clasificate, respectiv acceptă faptul că vor fi înmatriculați doar în condițiile art. 42 alin. (3) din Metodologia de organizare și desfășurare a concursului de admitere la studiile universitare de licență din Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” nr. 149969 din data de 28.02.2025;
  10. în situaţia în care candidaţii au mai urmat o formă de pregătire similară, cu suportarea cheltuielilor de la bugetul de stat, în conformitate cu art. 14 alin. 2 OME nr. 3693/2024, vor achita contravaloarea serviciilor de şcolarizare de care au beneficiat anterior cu finanţare de la bugetul de stat. Încasarea sumei reprezentând contravaloarea serviciilor de şcolarizare se realizează de către instituţia de învăţământ superior de stat care a asigurat şcolarizarea. Cu ocazia înmatriculării în cadrul Academiei Naţionale de Informaţii „Mihai Viteazul”, candidaţii vor prezenta dovada că au efectuat integral sau efectuează în rate plata serviciilor de şcolarizare.

       Suplimentar față de condițiile și criteriile prevăzute mai sus, candidații recrutați pentru admiterea pe locurile rezervate M.A.I. la alte instituții de învățământ din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională trebuie să îndeplinească și criteriile specifice de recrutare și selecție impuse de organizatori, respectiv:

  1. să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
  2. să cunoască limba română, scris şi vorbit;
  3. să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
  4. să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic (îndeplinirea condiției se constată de structurile de specialitate ale M.A.I. printr-o examinare medicală și evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu). În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.

Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale.

Evaluarea performanței fizice constă în parcurgerea traseului practic aplicativ.

  • să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi sau să îi împlinească în cursul anului în care participă la concursul de admitere;
  • să fie absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat; Dovada absolvirii se face cu diploma sau cu adeverinţă, care îndeplinește condițiile de valabilitate, din care să rezulte faptul că au susţinut şi promovat examenul de bacalaureat.
  • să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; Îndeplinirea condiţiei prevăzute la  lit. g) se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere. În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
  • să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
  • să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
  • să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
  • să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege.
  • să nu aibă tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe faţă şi/sau gât, precum şi în alte zone ale capului sau tatuaje ori elemente ornamentale prezente pe alte zone ale corpului care să reprezinte sau să semnifice simboluri, mesaje, sloganuri sau reprezentări de natură să incite la violenţă, ură sau discriminare ori să aibă conotaţii politice, fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe. Verificarea acestui criteriu specific se realizează cu ocazia examinării medicale.
  • să fi obţinut la purtare, în perioada studiilor liceale, media de cel puţin 9,00, cu excepţia candidaţilor care au absolvit instituţii de învăţământ de nivel liceal în state membre ale Uniunii Europene în care nu se evaluează prin notă/punctaj/calificativ purtarea elevului;

Media la purtare de cel puțin 9,00 în perioada studiilor liceale se calculează ca medie aritmetică a mediilor generale obținute la purtare în cei patru ani de studii liceale (respectiv, în cazul absolvenților clasei a XIII-a, cinci ani).

  • să nu fi fost exmatriculaţi pentru abateri disciplinare dintr-o instituţie de învăţământ.
  • nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizații cu caracter politic odată declarați ADMIS
  • să deţină sau să obţină până la absolvire permis de conducere categoria B (specific învățământului postliceal).

 Pentru a participa la concursul de admitere în instituţii de învăţământ superior ale M.Ap.N şi unităţi de învăţământ postliceal ale M.Ap.N., candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii legale şi criterii specifice de recrutare:

  1. să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
  2. să cunoască limba română, scris şi vorbit;
  3. să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
  4. să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic (îndeplinirea condiției se constată de structurile de specialitate ale M.A.I, printr-o examinare medicală și evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu).
  5. să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi sau să îi împlinească în cursul anului în care participă la concursul de admitere;
  6. să aibă vârsta de până la 27 ani împliniți în anul 2025;
  7. să fie absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat sau să prezinte adeverință care atestă că au susținut/ vor susține examenul de bacalaureat în sesiunea iunie – iulie 2025;
  8. să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist;
  9.  să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
  10. să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
  11. să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
  12. să nu aibă tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe faţă şi/sau gât, precum şi în alte zone ale capului sau tatuaje ori elemente ornamentale prezente pe alte zone ale corpului care să reprezinte sau să semnifice simboluri, mesaje, sloganuri sau reprezentări de natură să incite la violenţă, ură sau discriminare ori să aibă conotaţii politice, fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe.
  13.  să fi obţinut la purtare, în perioada studiilor liceale, media de cel puţin 9,00, cu excepţia candidaţilor care au absolvit instituţii de învăţământ de nivel liceal în state membre ale Uniunii Europene în care nu se evaluează prin notă/punctaj/calificativ purtarea elevului;
  14.  să nu fi fost exmatriculaţi pentru abateri disciplinare dintr-o instituţie de învăţământ;
  15. nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic odată declarați ADMIS.

În situaţia în care candidaţii au mai urmat o formă de pregătire similară, cu suportarea cheltuielilor de la bugetul de stat, vor fi respectate prevederile art. 14 alin. 2 din OME nr. 3693/2024, respectiv candidații vor achita contravaloarea serviciilor de şcolarizare de care au beneficiat anterior cu finanţare de la bugetul de stat. Încasarea sumei reprezentând contravaloarea serviciilor de şcolarizare se realizează de către instituţia de învăţământ superior de stat care a asigurat şcolarizarea.

 Candidaţii care optează pentru o instituţie de învăţământ superior, pentru a fi înmatriculaţi în anul I de studii la instituţiile de învăţământ superior, candidaţii declaraţi „ADMIS” care au mai beneficiat de un program de studii universitare finanţat de la bugetul de stat, integral sau parţial, vor face dovada că au efectuat/efectuează plata contravalorii studiilor sau, după caz, vor depune la instituţia de învăţământ o declaraţie din care să rezulte că nu au mai beneficiat de subvenţie de la bugetul de stat pentru un alt program de studii universitare de licenţă.

       Suplimentar față de condițiile și criteriile prevăzute mai sus, candidații recrutați pentru admiterea pe locurile rezervate M.A.I. la alte instituții de învățământ din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională trebuie să îndeplinească și criteriile specifice de recrutare și selecție impuse de organizatori, după caz.

            B. Înscrierea candidaţilor. Dosarele de recrutare ale candidaţilor

          Cererea de înscriere a candidaţilor (Anexa nr. 2) precum și, după caz, consimţământul  privind solicitarea extrasului de pe cazierul judiciar (Anexa nr. 9)se descarcăde pe site-ul I.P.J. Satu Mare (www.sm.politiaromana.ro, secțiunea Carieră – Admitere), se completează de către candidat în mod lizibil, datele personale se completează cu majuscule, se semnează și se transmit în format electronic, la adresa de e-mail a unității de recrutare, resurseumane@sm.politiaromana.ro până la data de 18.05.2025.

          Dosarele de recrutare ale candidaților se vor depune în volum complet până la data de 12.06.2025 (inclusiv) la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Satu Mare,situat în municipiul Satu Mare, strada Mihai Viteazul, nr. 11, judeţul Satu Mare.

Dosarele pentru candidații la Academia Națională de Informații ,,Mihai Viteazul”, se constituie din următoarele acte şi documente:

  1. cererea de înscriere, completată după modelul stabilit în Anexa nr. 2  la anunț;      
  2. cererea tip de participare la concursul de admitere, adresată rectorului Academiei Naţionale de Informaţii „Mihai Viteazul”, al cărei model este prevăzut în Anexa nr. 1 la Metodologia de organizare și desfășurare a concursului de admitere la studiile universitare de licență din Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” nr. 149969 din data de 28.02.2025, postată pe site-ul instituției de învățământ superior, respectiv completată după modelul stabilit în Anexa nr. 3 la anunț;
  3. declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare, completată după modelul stabilit în Anexa nr. 4 la anunț;
  4. C.V. model Europass (Anexa nr.10);
  5. copie a diplomei de bacalaureat și a foii matricole aferentă (copiile vor fi însoțite de originale în vederea certificării pentru conformitate cu originalul, sau copii legalizate);

       Excepţie de la prezentarea la recrutare a diplomei de bacalaureat fac candidații promoţiei 2025, care depun la dosarul de recrutare o adeverință eliberată de către instituţia de învățământ,în original, cu ștampila și semnătura reprezentantului unității, care îndeplineşte condiţiile de valabilitate, din care să reiasă faptul că sunt înscriși la sesiunea de bacalaureat 2025, precum şi copia după foaia matricolă.

      Adeverința, care îndeplinește condițiile de valabilitate, din care să rezulte faptul că au susținut și promovat examenul de bacalaureat,urmează a fi depusă la instituţia de învăţământ pentru care a fost recrutat candidatul, sub rezerva neînscrierii pentru probele de selecţie şi verificare a cunoştinţelor.

      Pe cale de excepție, pentru candidații care au promovat examenul de bacalaureat în prima sesiune corespunzătoare anului școlar 2024-2025 și care nu prezintă diploma de bacalaureat/adeverința eliberată de către instituția de învățământ preuniversitar absolvită, Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” va prelua datele personale și rezultatele obținute din Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR), în baza acordului scris al candidaților respectivi. Declarația va fi predată secretariatului comisiei de admitere a specializării pentru a fi introdusă în dosarul de candidat;

  •  candidații absolvenți ai învățământului liceal din sisteme internaționale, acreditate și recunoscute de Ministerul Educației și Cercetării au dreptul de a participa la procesul de admitere în ANIMV, inclusive din anul absolvirii studiilor liceale, prin procedură de acceptare condiționată (potrivit prevederilor art. 6 alin. (8) din OME mr. 3693/2024), candidatul admis urmând a adduce până la înmatriculare diploma echivalentă de bacalaureat international. Acești candidați prezintă la înscriere o adeverință de absolvire în care este menționată situația școlară pentru fiecare an de studio, de la instituția de învățământ absolvită.
  • copii ale actului de identitate, carnetului de muncă/certificatului stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar (copiile vor fi însoțite de originale în vederea certificării pentru conformitate cu originalul, sau copii legalizate);
  • copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă (copiile vor fi însoțite de originale în vederea certificării pentru conformitate cu originalul, sau copii legalizate);
  • autobiografia (anexa. nr. 5) – se redactează în mod olograf şi tabelul nominal cu rudele candidatului şi soţul/soţia candidatului (anexa nr. 6);
  • extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar (în termen de valabilitate);
  • o fotografie color 9×12 cm;
  • adeverinţa medicală eliberată de medicul de familie (anexa nr. 7), consimțământul informat (anexa nr. 8) și fişa medicală-tip de încadrare în M.A.I.;
  • avizul psihologic;
  •  dovada achitării taxei de înscriere, în valoare de 250 lei, prin virament bancar, în contul RO35TREZ70120F330500XXXX, CF 4204267, deschis la Trezoreria Sector 1 București, beneficiar UM 0418 București, cu mențiunea Taxă înscriere licență pentru numele și prenumele candidatului. Taxa de înscriere se achită numai de candidații validați de instituțiile beneficiare pentru a participa la concursul de admitere.

       Situațiile acceptate pentru scutirea de la plata taxei de înscriere sunt prevăzute la art. 5 alin. (6) din Metodologia de organizare și desfășurare a concursului de admitere la studiile universitare de licență din Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” din 28.02.2025, postată pe site-ul instituției de învățământ superior). Sunt scutiți de plata taxei de înscriere la concursul de admitere copiii personalului didactic și didactic auxiliar aflat în activitate sau pensionat, ce au activat în sistemul de învățământ, copiii orfani de unul sau ambii părinți, cei proveniți din familii monoparentale, aflați în risc de a-și pierde capacitatea de satisfacere a nevoilor zilnice de trai din cauza unor situații de boală, dizabilitate, sărăcie. Scutirea de la plata taxei de înscriere se face numai pe baza documentelor doveditoare prezentate de candidați la dosarul de admitere, astfel:

a) pentru copiii personalului didactic și didactic auxiliar aflat în activitate sau pensionat: adeverință de salariat/ de fost angajat al instituției de învățământ;

b) pentru copiii orfani: certificatul de deces al părintelui;

c) pentru copiii proveniți din familii monoparentale: documente doveditoare ale componenței familiei (după caz: acte de stare civilă, decizia instanței de menținere a stării de arest, raport de anchetă socială în cazul părinților dispăruți etc.);

d) cei aflați în risc de a-și pierde capacitatea de satisfacere a nevoilor zilnice de trai din cauza unor situații de boală, dizabilitate, sărăcie.

În funcție de situația socială a candidaților, pe baza analizării solicitărilor însoțite de documentele justificative ale acestora, de la caz la caz, Comisia de admitere pe specializare constituită la nivelul ANIMV poate aproba scutiri de la plata taxei de înscriere.

Candidații la studiile universitare de licență care au obținut, în perioada studiilor liceale, distincții (premiile I, II sau III la olimpiade școlare internaționale recunoscute de Ministerul Educației și Cercetării și/sau premiul I la olimpiade naționale finanțate de Ministerul Educației și Cercetării), beneficiază de dreptul de a se înscrie, fără susținerea concursului de admitere, pe locurile scoase la

concurs pentru instituția beneficiară de care sunt selectați. Candidații vor transmite Comisiei centrale de admitere o solicitare/cerere de luare în considerare a distincției, care va fi însoțită de copia scanată a diplomei obținute.

  1. un dosar plic.

Documentele care constituie dosarul de recrutare, menționate la art. 5 alin. (3) din Metodologia de organizare și desfășurare a concursului de admitere la studiile universitare de licență din Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” din 28.02.2025, trebuie scanate în format .pdf și transmise online, astfel:

 pentru Facultatea de Informații specializarea Operaţiuni de intelligence la adresa de e-mail admiterefi2025@animv.ro ;

 pentru Facultatea de Studii de Intelligence specializarea Studii de securitate şi informaţii la adresa de e-mail admiterefsi2025@animv.ro .

Pentru cetățenii români care au susţinut examen de bacalaureat în afara României:

a) absolvenții învățământului liceal din sisteme internaţionale acreditate şi recunoscute de Ministerul Educației și Cercetării au dreptul de a participa la procesul de admitere în învăţământul superior românesc, inclusiv din anul absolvirii studiilor liceale, prin procedură de acceptare condiţionată, candidatul admis urmând a aduce până la înmatriculare diploma echivalentă de bacalaureat internaţional. Acești candidați vor prezenta la înscriere adeverință de absolvire, în care să se menționeze situația școlară, pentru fiecare an de studiu, de la instituția de învățământ absolvită;

b) diploma de bacalaureat/diploma echivalentă acesteia în care se menționează media generală de bacalaureat și probele susținute la examenul de bacalaureat. Diplomelele de bacalaureat redactate în altă limbă, vor fi însoțite de traduceri, în limba română, legalizate și autentificate de autoritățile de resort din țara emitentă. Candidații care provin din țări unde nu se susține examen de bacalaureat, vor depune copie legalizată după foile matricole din anii de liceu. Dacă acestea nu sunt redactate în limba engleză sau franceză, este necesară traducerea legalizată a foilor matricole.

c) atestatul de recunoaștere/echivalare eliberat de CNRED (Consiliul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor) / Ministerul Educației și Cercetării care atestă că diploma de bacalaureat obținută în statele membre ale Uniunii Europene, ale statelor aparținând Spațiului Economic European, ale Confederației Elvețiene sau în alte state îi conferă candidatului accesul la studii de licență. Documentul, împreună cu solicitarea de echivalare, trebuie transmise, în vederea echivalării mediei de la examenul de bacalaureat, după cum urmează:

 pentru Facultatea de Informații specializarea Operaţiuni de intelligence la adresa de e-mail admiterefi2025@animv.ro ;

 pentru Facultatea de Studii de Intelligence specializarea Studii de securitate şi informaţii la adresa de e-mail admiterefsi2025@animv.ro .

       Copiile documentelor menționate se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat de candidat şi se semnează de persoana desemnată şi de candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.

        Documentele pot fi depuse şi în copie legalizată, situaţie în care activităţile de certificare pentru conformitate cu originalul nu se mai realizează.

            Atenţie! Nu va fi acceptat dosarul de recrutare în cazul în care documentele prezentate în original, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului.

            Suplimentar, candidaţii la Academia Națională de Informații ,,Mihai Viteazul”, care au dosarele de recrutare corect și complet întocmite (și care au promovat probele eliminatorii efectuate la instituția beneficiară) exprimă ON-LINE opțiunea de a participa la concursul de admitere organizat de instituția de învățământ superior prin completarea cererii-tip adresată rectorului Academiei. Formularul, se descarcă de pe site-ul ANIMV, se completează, se scanează în format PDF și se transmite în perioada 03.06 – 03.07.2025, după cum urmează:

 pentru Facultatea de Informații specializarea Operaţiuni de intelligence la adresa de email admiterefi2025@animv.ro ;

 pentru Facultatea de Studii de Intelligence specializarea Studii de securitate şi informaţii la adresa de email admiterefsi2025@animv.ro .

            Pot fi recrutaţi numai absolvenţi de liceu care au promovat examenul naţional de bacalaureat şi care prezintă la recrutare diploma de bacalaureat ori diplomă echivalentă cu aceasta. Excepţie de la prezentarea actului de studii la recrutare fac candidaţii promoţiei  2025, care depun la dosarul de recrutare o adeverință eliberată de către instituția de învățământ care îndeplinește condiția de valabilitate, din care să reiasă faptul că sunt înscriși la sesiunea de bacalaureat 2025, precum și copia după foaia matricolă.

         Candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile legale şi criteriile specifice stabilite de actele normative în vigoare nu li se mai întocmesc dosare de recrutare.

          Candidații la Academia Națională de Informații „Mihai Viteazul” menționează în cererea de înscriere și facultatea/ specializarea pentru care optează.

Dosarele pentru candidații la instituțiile/unitățile de învățământ ale M.Ap.N., se constituie din următoarele acte şi documente:

  1. cererea de înscriere, completată după modelul stabilit în Anexa nr.2;           
  2. declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare, completată după modelul stabilit în Anexa nr.4;
  3. C.V. model Europass (Anexa nr.10);
  4. copie a diplomei de bacalaureat și a foii matricole aferente (copiile vor fi însoțite de originale în vederea certificării pentru conformitate cu originalul, sau copii legalizate);

  Excepţie de la prezentarea la recrutare a diplomei de bacalaureat fac candidații promoţiei 2025, care depun la dosarul de recrutare o adeverință eliberată de către instituţia de învățământ,în original, cu ștampila și semnătura reprezentantului unității, care îndeplineşte condiţiile de valabilitate, din care să reiasă faptul că sunt înscriși la sesiunea de bacalaureat 2025, precum şi copia după foaia matricolă.

           Adeverința, care îndeplinește condițiile de valabilitate, din care să rezulte faptul că au susținut și promovat examenul de bacalaureat,urmează a fi depusă la instituţia de învăţământ pentru care a fost recrutat candidatul, sub rezerva neînscrierii pentru probele de selecţie şi verificare a cunoştinţelor.

  • dovada echivalării acestor studii de către Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educației, în condițiile legii, în situația în care candidații au absolvit anterior studii liceale în instituții de învățământ preuniversitar acreditate din străinătate;
  • copii ale actului de identitate, carnetului de muncă/certificatului stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar (copiile vor fi însoțite de originale în vederea certificării pentru conformitate cu originalul, sau copii legalizate);
  • copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă (copiile vor fi însoțite de originale în vederea certificării pentru conformitate cu originalul, sau copii legalizate);
  • autobiografia (anexa nr. 5) – se redactează în mod olograf şi tabelul nominal cu rudele candidatului şi soţul/soţia candidatului (anexa nr. 6);
  • extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar (în termen de valabilitate);
  • o fotografie color 9×12 cm;
  • adeverinţa medicală eliberată de medicul de familie (anexa nr. 7), consimțământul informat (anexa nr. 8) și fişa medicală-tip de încadrare în M.A.I.;
  • avizul psihologic;
  • un dosar plic.

Suplimentar, candidații la instituțiile/unitățile de învățământ ale M.Ap.N care au dosarele de recrutare corect și complet întocmite (şi care au promovat probele eliminatorii efectuate la instituţia beneficiară) parcurg procedura de înscriere stabilită în regulamentele/metodologiile întocmite de instituţiile de învăţământ superior/unităţile de învăţământ postliceal ale M.Ap.N.

***Candidații la Academia Națională de Informații ”Mihai Viteazul” și candidații pentru instituțiile/unitățile de învățământ ale M.Ap.N. vor constitui două dosare derecrutare identice cuprinzând documentele specificate mai sus.

Candidații înscriși pe locurile M.A.I. la Academia Navală ”Mircea cel Bătrân” și la Școala Militară de Maiștri Militari a Forțelor Navale „Amiral Ion Murgescu” Constanța, care efectuează examinarea medicală specială la Centrul de Medicină Navală Constanța, prin grija Inspectoratului General al Poliției de Frontieră. Pentru acești candidați, în dosarul de recrutare este cuprinsă, suplimentar, o copie a fișei medicale, conformă cu originalul, pentru obținerea avizului apt îmbarcare.

Candidații înscriși pe locurile M.A.I. la Academia Tehnică Militară ,,Ferdinand I” București, specializările: (1) echipamente și sisteme electronice militare, electronică – radioelectronică de aviație și (2) aeronave și motoare de aviație, (3) echipamente și instalații de aviație, se prezintă pentru examinarea medicală specifică la Institutul Național de Medicină Aeronautică și Spațială ,,General doctor aviator Victor Anastasiu” – București.

Candidații înscriși pe locurile M.A.I. la Şcoala Militară de Maiştri Militari şi Subofiţeri a Forţelor Terestre „Basarab I” Piteşti efectuează testarea psihotehnică la cabinetele psihologice atestate în vederea obținerii permisului de conducere auto categoriile B și C.

 Avizul eliberat de structurile specializate cu mențiunea apt/promovat se introduce în dosarul de recrutare sau se prezintă de candidat cu ocazia înscrierii la instituția de învățământ în vederea admiterii, în funcție de planificarea candidaților pentru susținerea acestor probe.

Candidații la Institutul Medico-Militar indică în cererea de înscriere, alături de titulatura instituției, și centrul universitar pentru care optează – București (Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București).

         Pot fi recrutaţi numai absolvenţi de liceu care au promovat examenul naţional de bacalaureat şi care prezintă la recrutare diploma de bacalaureat ori diplomă echivalentă cu aceasta.

         Excepţie de la prezentarea la recrutare a diplomei de bacalaureat fac candidații promoţiei 2025, care depun la dosarul de recrutare o adeverință eliberată de către instituţia de învățământ,în original, cu ștampila și semnătura reprezentantului unității, care îndeplineşte condiţiile de valabilitate, din care să reiasă faptul că sunt înscriși la sesiunea de bacalaureat 2025, precum şi copia după foaia matricolă.

IV. Depunerea dosarelor

Candidaţii vor depune, personal, la Serviciul Resurse Umane din cadrul I.P.J. Satu Mare, în volum complet, dosarele de recrutare pentru participarea la instituțiile de învăţământ superior ale M.Ap.N.(și postliceal) și S.R.I.  până la data 12.06.2025.

ATENȚIE!!! La momentul depunerii dosarului, candidații vor avea asupra lor originalele copiilor documentelor solicitate (diplomă bacalaureat, foaie matricolă, act de identitate,certificate), în vederea certificării conformității cu originalul de către ofițerul de recrutare, conform O.U.G. nr.41/2016.

În cazul în care se depun la dosar copii legalizate ale acestora, nu mai este necesară prezentarea originalelor la depunerea dosarelor.

Secțiunea 2.                                                                                                        

Etapele de selecţie a candidaţilor recrutaţi

I. Etapele de selecție ale concursului

  • Etapa I de selecţie (ELIMINATORIE): evaluarea psihologică, concluzionarea asupra aptitudinii medicale a candidaţilor pe baza baremelor medicale în vigoare și examinarea medicală realizată la unităţile care au recrutat candidaţii

A. Evaluarea psihologică

Evaluarea psihologică se va realiza de către specialişti din cadrul unității de recrutare, în conformitate cu dispoziţia directorului Centrului de Psihosociologie din cadrul M.A.I.

Locul, data și ora desfășurării examinării psihologice vor fi stabilite în funcție de numărul candidaților înscriși și vor fi comunicate în timp util prin afișare pe site-ul oficial al instituției, www.sm.politiaromana.ro, secţiunea Carieră – Admitere.

Rezultatele la examinarea psihologică vor fi publicate pe pagina de internet a instituției www.sm.politiaromana.ro, secţiunea Carieră – Admitere.

Candidaţii înscrişi au OBLIGAŢIA de a urmări site-ul mai sus-menţionat şi de a se informa permanent cu privire la orice modificare referitoare la admitere.

B. Examinarea medicală

Examinarea medicală a candidaţilor se realizează potrivit prevederilor Ordinului M.A.I. nr. 105/2020, privind examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de învăţământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum şi la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

Pentru anumite specialități/specializări este necesară obținerea unor avize medicale și psihologice/psihotehnice suplimentare (ex.: aviație, marină, auto etc.).

Examinarea medicală a candidaţilor se realizează la unităţile medicale teritoriale ale MAI şi constă în evaluarea detaliată a stării de sănătate, conform baremelor medicale în vigoare. Aceasta se concretizează prin completarea fişei medicale-tip.

Fişa medicală-tip se eliberează personal candidaţilor în baza adresei unităţii de recrutare.

În vederea examinării medicale, candidaţii sunt obligaţi să prezinte medicului de unitate o copie a adeverinţei eliberate de medicul de familie (anexa nr. 7 la anunț), originalul documentului fiind depus în dosarul de recrutare.

În vederea deschiderii fișei medicale, candidații se vor prezenta la Centrul Medical Județean Satu Mare.

După examinarea generală, în situația observării directe a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe faţă şi/sau gât, precum şi în alte zone ale capului sau tatuaje ori elemente ornamentale prezente pe alte zone ale corpului care să reprezinte sau să semnifice simboluri, mesaje, sloganuri sau reprezentări de natură să incite la violenţă, ură sau discriminare ori să aibă conotaţii politice, fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe, fişa medicală se transmite, cu adresă, unității de recrutare, care face menţiunea „nepromovat” pe aceasta și o clasează la secretariatul unității. Candidatului nu i se întocmeşte dosar de recrutare și este informat cu privire la acest aspect.

Fişa medicală se încheie pentru candidatul care îndeplinește cumulativ toate criteriile medicale, prin acordarea avizului „apt” pentru admiterea în instituţiile de învăţământ care pregătesc personal pentru nevoile MAI.

  • Etapa a II-a de selecţieproba de evaluare a performanței fiziceELIMINATORIE, se susținelaAcademia de Poliție „Alexandru Ioan Cuza” – București, în perioada 21 – 25 iunie 2025,potrivit planificăriiD.G.M.R.U. al M.A.I, care va fi adusă la cunoștința candidaților în timp util, prin postarea acesteia pe site-ul M.A.I. la secțiunea carieră/instituții de învățământ/formare profesională.

       În vederea susținerii acestei probe eliminatorii, candidații vor avea asupra lor cartea de identitate/pașaportul și echipamentul sportiv necesar desfășurării probei de evaluare a performanței fizice, potrivit normelor și baremelor prevăzute în Anexa nr. 3^1la Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 sau în Anexa nr. 3^1la Ordinului M.A.I. nr. 177/2016, ambele cu modificările și completările ulterioare (  Anexa nr. 11 la anunțul de concurs ).

Candidații au obligația de a urmări site-ul M.A.I pentru a se informa asupra planificării pentru susținerea probelor eliminatorii.

  • Etapa a III-a de selecţie – proba de verificare a cunoștințelor, realizată la sediul instituțiilor de învățământ organizatoare ale concursului de admitere.

Proba de verificare a cunoștințelor este stabilită prin metodologiile/ regulamentele de admitere elaborate de către organizatori.

Candidaţii pot opta pentru una sau mai multe instituţii de învăţământ universitar sau şcoli postliceale, în măsura în care graficele/calendarele concursurilor de admitere realizate de către instituţiile organizatoare permit participarea la probele de concurs, caz în care se constituie dosare distincte, corespondente numărului de opțiuni, și se parcurge procedura stabilită pentru selecție și admitere.

Pentru candidații care optează pentru mai multe instituții de învățământ, în dosarele distincte, rezultatul evaluării psihologice și fișa medicală se depun în copii certificate pentru conformitate cu originalul, de către personalul care a realizat recrutarea.

                                                                  Secțiunea 3

Încetarea activităţii de recrutare și selecţie

Candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile legale şi criteriile specifice stabilite de actele normative în vigoare nu li se întocmesc dosare de recrutare. 

Activitățile de recrutare și selecție încetează pentru candidații aflați în următoarele situații:

a) nu depun în termenul-limită stabilit dosarul de recrutare în volum complet;

b) încearcă sau fraudează, prin orice mijloace, activitatea de recrutare și selecție;

c) nu îndeplinesc în mod cumulativ condițiile și criteriile de recrutare și selecție.

 În cazul în care identificarea situațiilor menționate se face după încheierea admiterii, candidatul respectiv pierde locul obținut prin concurs indiferent de anul de școlarizare în care se află.

Secțiunea 4

Înscrierea şi susţinerea concursului de admitere

de către candidaţii selecţionaţi

Candidaţii M.A.I. care au dosarele de recrutare corect și complet întocmite (inclusiv declaraţi ,,apt” psihologic şi medical în urma evaluărilor/examinărilor efectuate) se înscriu la sediul instituţiilor de învăţământ superior/unităţilor de învăţământ postliceal pentru care au optat și pentru care au întocmit dosar de recrutare, potrivit procedurilor și calendarului/graficului de admitere stabilit de către fiecare dintre acestea, prezentând documentele solicitate de organizatori şi participând la probele de concurs conform regulamentele/metodologiile de admitere proprii fiecărei instituţii de învăţământ superior/unităţi de învăţământ postliceal aduse la cunoștința celor interesați pe site-ul instituțiilor de învățământ.

Planificarea candidaților M.A.I la instituțiile de învățământdin structura Ministerului Apărării Naționale și la Academia Națională de Informații ,,Mihai Viteazul” și precizările privind desfăşurarea probelor eliminatorii se consultă pe site-ul http://www/mai.gov.ro.  

Detaliile privind probele de admitere, conținutul probelor de verificare a cunoştinţelor, tematica și bibliografia de concurs, graficul/calendarul desfăşurării acestora la instituţiile de învăţământ superior/unităţile de învăţământ postliceal ale M.Ap.N. şi S.R.I. se consultă pe site-ul oficial al fiecărei instituţii de învăţământ**.

**

  • Academia Națională de Informații ”Mihai Viteazul” : https://www.animv.ro
  • Academia Tehnică Militară „Ferdinand I” : http://www.mta.ro
  • Academia Forţelor Terestre „Nicolae Bălcescu” Sibiu : http://www.armyacademy.ro
  • Institutul Medico-Militar : www.umfcd.ro
  • Academia Navală „Mircea cel Bătrân” Constanţa : http://www.anmb.ro
  • Universitatea Naţională de Apărare „Carol I” București:http://www.unap.ro
  • Şcoala Militară de Maiştri Militari şi Subofiţeri a Forţelor Terestre „Basarab I” Piteşti : http://www.ncoacademy.ro
  • Şcoala Militară de Maiştri Militari a Forţelor Navale „Amiral Ion Murgescu” Constanţa : http://www.smmmfn.ro
  • Școala Militară de Maiștri Militari și Subofițeri de Logistică ,,Gheorghe Lazăr” – Chitila: http://www.sapl.ro
  • Școala Militară de Maiștri Militari și Subofițeri pentru Comunicații, Tehnologia Informației și Apărare

 Cibernetică–Sibiu : http://www.smcis.ro

  • Şcoala Militară de Maiştri Militari şi Subofiţeri a Forţelor Aeriene „Traian Vuia” Boboc – Buzău : http://www.smmmsfa.ro

Secțiunea 5

Dispoziții finale

              Candidaţii declaraţi ”admis” au obligaţia să depună în vederea înmatriculării diploma de bacalaureat, în original, la instituţia de învăţământ.Nu vor fi înmatriculaţi sau vor fi îndepărtaţi din instituția de învăţământ la care au fost declaraţi “ADMIS”, cei care, urmare a verificărilor desfăşurate ulterior admiterii se constată că au avut un comportament necorespunzător principiilor care guvernează profesia de polițist.

           Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Satu Mare, telefon 0261-807777, interior 20667 (şi pe site-ul www.sm.politiaromana.ro, secţiunea Carieră- Admitere.

              Anexele nr. 1-11 fac parte integrantă din prezentul anunț.

Î. ŞEFUL SERVICIULUI RESURSE UMANE

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .