Romsilva lansează campania Un copil ~ Un „brăduţ”

Divertisment

Ştim cu toţii că Sărbătorile de iarnă nu sunt la fel de frumoase fără „brăduţul de Crăciun”, dar ce spuneţi dacă un copil ar înţelege în cât timp creşte pomul de Crăciun?

Susţinem un copil să adopte un viitor „Pom de Crăciun”!

Începând din acest an, ROMSILVA vă propune o nouă provocare:
– campania UN COPIL ~ UN „BRĂDUŢ”

Noua campanie îşi propune responsabilizarea copiilor faţă de natură, crearea unei legături trainice cu pădurea, educaţia forestieră prin implicarea acestora în acţiunile de plantare, dar şi socializare. În acest demers, părinţii, rudele, prietenii sunt invitaţi să dea o mână de ajutor tuturor copiilor care vor face parte din acţiunea de plantare.

Conceptul Campaniei UN COPIL ~ UN „BRĂDUŢ” este simplu!

Orice companie, asociaţie, fundaţie, sau persoană fizică, poate achiziţiona un „brăduţ”, care va fi plantat în ghiveci de către un copil, îngrijit cu atenţie şi ajutat să ajungă, în primăvara anului viitor, tocmai bun de plantat în mediul lui natural, acolo unde îi este locul! Specialiştii Romsilva pun la dispoziţie toată experienţa, tot talentul şi toată priceperea dar şi rodul muncii lor.
Partenerii care vor susţine acest proiect alături de Romsilva, vor beneficia de asistenţă tehnică de specialitate din partea silvicultorilor, de expunere a numelui şi imaginii (logo şi denumire partener) în toate materialele de promovare a evenimentului, precum şi prezentarea parteneriatului în mediul online.

Achiziţionarea puieţilor se va realiza în perioada 04.11.2019 – 30.11.2019, fiind condiţionată de îngheţurile timpurii, iar acţiunile de plantare în ghivece a „brăduţilor” se vor prelungi până la terminarea semestrului I al anului şcolar 2019 – 2020.
Lansarea oficială a Campaniei UN COPIL ~ UN „BRÄDUŢ” va avea loc la Şcoala Gimnazială 30 din Braşov, în data de 06.11.2019 intervalul orar 11 – 13, timp în care toţi elevii şcolii vor planta puieţii în ghivece sub îndrumarea unei echipe de silvicultori din judeţele limitrofe.

Silvicultorii au fost primii care s-au alăturat acestei campanii şi au achiziţionat brăduţii dar şi kit- ul necesar plantării acestora în ghivece. Astfel, cu ajutorul acestor silvicultori inimoşi, copii vor beneficia, pe lângă consultanţa de specialitate şi de suportul material necesar plantării brăduţilor!

Sloganul campaniei: „O prietenie pe viaţă”

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *